Dans i rutan

Missade Let´s Dance i fredags, men det gjorde inget, vi hade "Välkommen Hem-fest" för P som har varit i Sydafrika i 5 veckor.
Hon hade varit med om det ena äventyret efter det andra, bla cyklat runt i kåkstaden utanför Johannesburg, klättrat i berg och varit på safari och sett "The Big 5".
Hon är den coooolaste tjejen jag känner!! :)

Som kompensation för att jag missade Let´s Dance kittade jag upp mig på lite dans/musikalfilmer när jag var på ICA Maxi i lördags. :)
Det blev DVD-boxen med Fame säsong1, och filmerna Annie och Step Up. :)
Boxen kostade bara 99kr och filmerna 99kr för båda...jag älskar rea!!! :)
Jag får nog ta och ha Fame-marathon nån helg framöver, börja me filmen och sen fortsätta med serien som kom efter... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0