Stephen Sondheim

Var på en fantastisk konsert i Berwaldhallen igår!! :)

Jag bokade biljetterna för att det två av mina favoriter som skulle vara med, Peter Jöback och Helen Sjöholm.
hade ingen större koll på va de skulle sjunga mer än att det hade nått med musikaler att göra...
Visade sig vara en hyllningskonsert till Stephen Sondheim.
En komopsitör som jag inte har nån koll på alls...visade sig att han har skrivit bla Sweeney Todd, Follies och West Side Story.

Det blev en magisk kväll!!
Två av Sveriges bästa röster tillsammans med Sondheims ljuva toner var helt underbart, jag njöt varje minut!!! :)

Får ta och kolla upp den där Sondheim lite mer tror jag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0