Badsäsong

Idag har jag kittat upp mig inför en lååång badsäsong! :)

Hade bestämt mig för att köpa ett årskort på simmhallen, så sagt och gjort gick jag och köpte ett idag. :)
Gillar att simma, men det har blivit väldigt oregelbundet de senate åren sen jag flyttade till Sthlm. I Götet kunde man simma på Valhallabadet utan att betala nått extra eftersom det låg i anslutning till ett av SATS-gymen i stan, vilket jag utnytjade minst en gång i veckan.

Passade på att köra 1000m i bassängen när jag ändå var där och köpte kortet. :)
På väg ut ur simhallen gick jag förbi deras shop o slängde lystna blickar på alla badbyxor som fanns där inne.. hmmm...hade varit kul me ett par nya Speedos tänkte jag för mig själv...jag gick in och kollade runt, men snåljåpen i mig tyckte inte det var värt att lägga 400kr på ett par små byxor...
På väg ut ur butiken fick mitt vänstra öga syn på en stor korg full med badbrallor och en skylt med texten "Badbyxor 150kr". Jag ställde mig genast och grävde bland brallorna och till min stora glädje insåg jag att det bara var brallor av märket Speedo och att det fanns snygga modeller kvar i min storlek! :)

Några minuter senare gick jag ut från butiken med tre nya par Speedos, och jag hade inte pröjsat mer än 450kr för alla tre! :) Kändes bra att ha fått tre par istället för bara ett par, för samma pris!!
Har jag sagt att jag gillar att REA-shoppa....? ;)

Nu ska här simmas så det står härliga till!!
Vansbrosimmet nästa!! Man kanske skulle ta och testa att göra en "Klassiker"...? ;)

Min plan är att simma på morgonen 1-3ggr i veckan...hoppas det funkar...

Kommentarer
Postat av: Martin

Oj Vad snygg du skall vara i bassängen nu då! Och hjälp vad jobbigt att stiga upp så extra tidigt för att dra i väg o hoppas i plurret! Kämpa på grabben!

2010-02-07 @ 22:19:34
URL: http://hotellmartin.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0