Intervju

Idag skulle ju bli dagen D då mitt framtida yrkesliv skulle avgöras...

Men så visade det sig inte vara...
Det som jag hade fattat som skulle vara en intervju och en sista gallring bland oss som sökt till Trädgårdsutbildningen...visade sig vara ett "samtal" med två av lärarna på kursen för att de skulle få en bild av vilka vi var.

De som bestämmer vem som kommer in på utbildningen är utbildningsförvaltningen... :(
Allt var ändrat sen jag var där på intervju för två år sedan...
Då var det de på skolan som gjorde sista gallringen och de hade läst ens ansökan och återknöt bla till den i intervjun....
Så var inte fallet idag...

Så vad jag trodde skulle bli min sista chans att påverka utgången av min ansökan gick om intet... Jag får helt enkelt sätta hoppet till turen och stjärnorna....

I mellandagarna får vi besked....
Hoppas det blir en positiv försenad julklapp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0