Boktankar

Gick till Akademibokhandeln i morse för att köpa en ny kalenderinsats till Filofaxen...

Kunde inte hålla mig från att ta en sväng förbi hyllorna med kokböcker och trädgårdsböcker...
Det hade kommit massor av nya böcker som jag gärna skulle vilja ha i min ägo!

Bla hade Stefan Sundström, den gamle proggsångaren, kommit med en bok där han berättar om hur han försöker leva självförsörjande genom att odla sin egna mat och ha djur till både nytta och mat...

Tycker egentligen inte om Malou von Sivers... Men hon har kommit med en bok om mitt favvoställe i Stockholm, Rosendals Trädgård. Bläddrade genom den och verkade vara en fin bok med många fina bilder, kakrecept och tips om trädgård..

Leif Mannerström har kommit med en Julkokbok som är jättefin. Massa goda recept på julens härligehter, både mat och sötsaker, blandat med fina bilder från hans gård..(som ligger i trakterna vid torpet..) :)

Hannu Sarenström kom förra året med en kokbok med vinter- och julmat som är jättefin...

Har en viss förmåga att fastna för böcker med fina bilder... :) och alla dessa böcker har massor med fina bilder... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0