Örnen ger sig ut på tur

Ikväll bär det av...

Jag och tre vänner sätter oss på natt-tåget mot Jämtland ikväll.
Vi ska ut på fjällvandring!! 5 dagars traskande i vildmarken ska det bli. :)
Det är första gången för mig, men mina kumpaner på vandringen är rutinerade fjällrävar så det kommer nog gå bra. :)

Igår gjorde jag de sista inköpen o kittade upp mig på de diverse förnödenheter som man bör ha...naturkompaniet grävde ett ganska stort hål i plånboken...men det får det va värt... ;)
Förhoppningsvis kommer jag tycka att det är jättekul och vill göra det igen och igen...och igen... och igen... Så då blir ju inte grejorna så dyra i längden..

Mest glad är nog för kameran jag köpte, en Lumix med 12xoptisk zoom. :) Har saknat en riktig kamera!!! Ska bli kul att kunna lägga upp bilder här igen med bra kvalité.. :)

Så nu blir det några dagar utan inlägg igen...men det är ni ju vana vid.. ;)
Ses igen i slutet på nästa vecka, då förhoppningsvis med massa fina kort av vackra fjällvyer. :)

Tjipp & Hajk som vi Örnar sa i Scouterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0