Rosendal

När jag ändå var ute på Djurgården och cyklade så tog jag en sväng till Rosendal oxå för att kolla in deras Höstmarknad..
Mäste säga att jag blev lite besviken.
De hade inte så mycket mer att bjuda på än en vanlig helg...men det var massor med folk där ändå!
Det som var lite extra var att de hade gjort iordning en "utställning" i ett av växthusen med deras olika sorters äpplen och päron samt lite installationer med olika sorters kål, pumpor och annat. Fint som alltid på Rosendal men inte så mycket mer...
Köpte med mig två limpor bröd hem, en bakad på dinkel och en grövre surdegslimpa, mumsfillibabba med ost och marmelad till téet när jag kom hem sen. :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken härlig äppelbild!

Trevlig måndag önskar

Eva

2009-09-28 @ 08:32:01
URL: http://skogseva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0