Yoga & dans

I veckan som gått har jag jag upptäkt att jag har saknat två av mina favorit-träningspass mer än jag trodde..

I måndags var jag på yoga för första gången på typ ett halvår.
Fick träningsvärk efter som hette duga men den vägs upp av den ro och sköna känsla som yogan ger när man är på klassen och efteråt.
Ska försöka ha måndagar som stadig yogadag i fortsättningen, instuktören va jätteduktig.

Ikväll har jag varit och dansat, och det var väl typ ett halvår sen sist oxå.
Till skillnad från den ro som yogan ger mig, så ger mig dansen massor med endorfiner och energi, jag blir glad i hela kroppen.
Att dansa till bra musik är ett riktigt lyckopiller!! :)

Får helt enkelt ta och se över mitt tränings-schema igen...
Måste få in minst en Dansklass, minst en Yogaklass, två löp-pass och gärna två styrkepass i veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0