Yogalärare...?

Har den senaste tiden ganska frekvent gått på yoga på gymet.
Det är såååå skönt!! Det ger mig ett lugn i både kropp och själ som jag behöver just nu.

Jag har två favorit yogalärare på gymet som jag brukar gå för.
I måndags ledde den ene klassen och den andre var med på klassen... efter passet snackade jag med dem båda i omklädningsrummet, var på den ene frågade mig om jag aldrig hade funderat på att bli yogalärare... eftersom jag hade hållt på med yoga så pass länge (till och från i typ 7 år).
Tanken fanns när jag började med yoga en gång i tiden....men nu va det ett bra tag sen jag funderade på det...
Men varför inte...? Om jag ändå tränar yoga regelbundet så kan man ju lika väl leda en egen klass o dessutom få lite betalt för det hela... ;)
Får ta och kolla upp vad SAFE har för yogaledarkurser framöver. :)


Kommentarer
Postat av: Martin

Tycker klart du skall ta tag i yogaklasserna. Tror du skulle vara perfekt för detta. Och som du vet åtminstone ha en trogen elev.

2009-11-14 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0