Karlar i kjoltyg

Igår var jag och kollade på AfterDark på Tyrol.
Lasse Flinkman har ju kastat in kjolen och Babsan har fått axla hans mantel istället. Tyckte nog att Babsan gjorde bra ifrån sig.
Var rädd att det mest skulle vara gammal skåpmat som de skulle bjuda på, men tji fick jag, det var mestadels nytt material.
Det var mkt parodier på årets schlagerartister, bla en sångduell mellan Malena Ernman och Caroline af Ugglas och ett jättekul nummer med Charlotte Perrelli som äntligen fick släppa på allt som var för trångt...
Att det är orginalen som har sjungit/pratat in numren gör ju det hela ännu mer roligt. :)
Som sista nummer gjorde Christer Lindarw ett nummer där han bytte karaktärer stup i kvarten med kläder, peruker och allt, fattar inte hur han hann med...men allt satt där det skulle varje gång han kom ut på scen igen.

Imorgon spelar de sista föreställningarna här i Sthlm, men som tur är så ska de ut på turne med en gång så jag kan skriva som jag brukar GÅ OCH SE!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0