På plats

Då är man på plats i Götet!!
Anlände till stan strax innan kl.2....vi låste in väskorna på Centralen och åkte för att hämta våra nummerlappar.... har startnummer 60120....

Resten av dagen har ägnats åt laddning med pasta, godis och annat gott....
Konstigt, brukar inte va särskilt sugen på öl, men just idag när jag inte bör dricka nån alkohol, då är jag såklart mer sugen än nägonsin på en kall öl eller ett glas kallt rosévin...

Får se hur det går på loppet imorgon....känner mig inte i topptrimm, lite smågrejor som stör mig mentalt...känner såklart av vaderna(ingen nyhet...) har en blåsa i munnen som gör svinont och känner mig stel i nacken....undanflykter? fjanteri...?
Hoppas energin kommer imorgon när jag drar på mig dojjorna!!!

Kommentarer
Postat av: en som inte e där!!!:)

hoppas inte allt du raddade upp e ngt som stör dig under loppet idag! skänker positiva tamkar och energi. Det e ändå kul att du gör det oavsett hur det går.

2009-05-16 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0