Konserter

I morse var jag uppe i ottan för att boka biljetter till Britney Spears konsert som släpptes klockan 09.00 idag.
Trodde jag skulle bli tvungen att köa i evigheter och inte få några biljetter...men det visade sig att trycket inte var så högt... fick 4 biljetter på sektion A4 vilket känns helt okej. Scenen ska vara i mitten så man lär nog se riktigt bra... :)
13 Juli blir det party på Globen!!! :)



Vet inte om jag har skrivit i nått tidigare inlägg att jag ska på Madonnas konsert i Götet i sommar..?
Den 8 Augusti hoppas jag tanten gör sitt livs bästa konsert på Ullevi!! :)



På onsdag hoppas jag att jag ska kunna gå på Beyonce´s konsert på Globen.... :)
och i Pingsthelgen hoppas jag på att jag kan gå på Bounce föreställning...
Kul Kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0