Inneboende

I mellanåt får vi små bevis på att vi har inneboende på torpet, men jag har aldrig sett dem.... förän idag!
Gick i trädgården med kameran i högsta hugg när jag fick se något i ögonvrån som rörde sig i en liten springa mellan stenfoten och huset... Trodde att det kanske var en liten ödla, för sånna brukar man se klättrandes på stenfoten på somrarna ibland...
Men det var det inte...det var en mus!!
Knäppte av några kort utan att riktigt se vad jag tog på. Det va inte förän jag laddade upp korten i datorn som jag såg att jag fått med den lille krabatens nos och ögon på bilden.


Musen ser lika förvånad ut som jag kände mig när jag fick se vad som hade fastnat på kortet.

Hoppas grannens katt kommer på besök i sommar igen...och är riktigt hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0