BOUNCE



Bounce är sååååå coola!!!
De dansar som gudar! :)
Shit vilken stämning det var på föreställingen igår.
Har aldrig varit på nån liknande föreställning... Det hela utspelade sig på Orionteatern, som mer liknar en industrilokal än en teater. Publiken stod upp och man fick röra sig runt i lokalen under föreställningens gång eftersom de uppträdde på olika platser, både högt och lågt och allt där i mellan, på podier mitt bland publiken, på väggen, på en "plexiscen" hängandes ovanför oss....
Föreställningen var helt makalöst bra!!!! Kunde inte stå still en sekund  och hade ett leende på läpparna hela tiden. :)

Tyckte att deras tolkning av "Gökboet" för några år sedan var helt fantastisk, då berättade de en historia utan ett enda ord.
Denna gången handlade det om rädslor...jättespindlar, hundar, vakter, mobbare...

Tyvärr missade jag deras förra föreställning på Nalen...men man kunde köpa den på dvd så det gjorde jag...hoppas jag hinner se den nån kväll i veckan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0