Massaved & massa ved...

Idag har far och jag kört ut ved och massaved från "skogshagen" som min kära far har tagit ner de senaste veckorna sedan jag var nere på torpet sist.
Det blev en hel del, en hel kärra med ved och en hel kärra med massaved.
Kul när man ser att det blir lite skillnad, före och efter. :)

före:
 

under:


efter:


och vedhögen växte...
före:


efter:


och så blev det en hel hög med massaved oxå:


Tycker vi gjorde ett bra dagsverke!! ;)

Imorgon kommer de äntligen och flisar upp allt ris och gamla stockar som ligger och skräpar nere i hagen. Förhoppningsvis kan de köra in och ta riset som har blivit av allt som har tagits ner i "skogshagen" oxå.
Tror jag vågar lova för & efter bilder på det oxå... ;)

Kommentarer
Postat av: J.

Så fint det blev. Nästan lite park liknande.... och sen en härlig Volvo BM!!

2009-12-08 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0