Back in Town

Nu börjar semestern lida mot sitt slut...
Kom tillbaks till stan ikväll...kändes både skönt och konstigt...väldigt mycket ljud och synintryck överallt...blev alldeles snurrig i skallen.
Det är en ganska stor kontrast till torpet...

Får be om ursäkt för att jag inte har varit så flitig med inläggen under semestern, men lovar att jag så snart som möjligt ska sumera allt jag varit med om, nu när jag äntligen har lite fart på min mobila uppkoppling igen...det är sååååå seeeeegt på torpet tyvärr.
Det måste typ vara klarblå himmel och vindstilla om det ska vara någorlunda fart på internetet där... och sånt väder har jag inte haft det så mycket av på min semester..
Men jag är glad ändå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0