Växer så det knakar...

Nu har alla fröer utom aklejorna grott! och det har inte ens gått en vecka sen jag sådde, helt otroligt tycker jag! :)


solrosorna ser redan ut som en mindre skog... ;)


massor med pyttesmå Tusenskönor...


Violerna är lika pyttesmå, men tyvärr inte lika många...


idag har de första Luktärtorna tittat upp :) ser ni de tre små gröna prickarna?


den första Lupinen har tittat upp idag oxå...undrar om den kommer blomma i rosa som sin mamma..?

Fick mail idag från en av mina kursare från Trädgårdskursen i höstas. Hon tänkte ha en "plant-bytar-dag" i början på juni. Lät som en kul idé tycker jag! :)
Kommer ju ändå inte kunna ha alla mina små plantor i mina egna land, så då kan jag ju se om jag kan byta mig till nått annat istället. :)

Hoppas Aklejorna kommer upp snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0