Repriser

Har hittat några trevliga program på Tv..men dessvärre är jag dålig på att komma ihåg vilken dag och tid de sänds.... så jag kolla på dem på datorn istället.
Kolla på "SVT Play" eller "tv4 replay"!
Programmen som jag har fastnat för är bla "Från trädgård till tallrik" på SVT, Leila på Landet på tv4+ och ett nytt trädgårdsprogram som jag tror kan ha potential är "Tinas Trädgård" oxå på tv4+...sen har ju tv4 oxå "Äntligen hemma" såklart (ska bli kul att hur huset blir när det är färdigt!!). Antikdeckarna kan va kul oxå. Finns mkt att titta på, och det smidiga med att kolla på datorn är ju att man kan kolla när man har tid och slipper att passa tider. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0