Patricia

Ikväll tog jag med mig mina kära vänner och gick och åt på "Patricia", det gamla skrovet som ligger och skvalpar nere vid Slussen.
Extra trevligt, förutom att vi firade min födelsedag lite i efterskott, är att de har halva priset på maten på söndagar! :)
Dessutom får man, om man är medlem i deras klubb, äta en 2rätters middag gratis den månaden man fyller år... vilket jag gjorde ikväll. :)
Det blev Parma inlindad getostterrin till förrätt, Land & Hav, grillade räkor&biff med aioli&bearnaise och pommes till varmrätt.
När jag ändå va igång så slog jag på stort och tryckte i mig en Banana boat, marängswiss, till efterrätt oxå.... ;)
Behöver jag skriva att jag blev helt proppmätt...

God mat och dryck i goda vänners lag är aldrig fel!
Tack alla ni som var med på Patricia, Love You!! :)

Kommentarer
Postat av: en av oss som va med!!

det va ur trevligt och jag njöt liksom du av den goda maten..kram

2009-04-27 @ 23:42:51
Postat av: från en som va med på båten!!!

det va jättetrevligt och mätt blev jag oxå av den goda maten...dock åt jag inte förrätt :=)

2009-04-28 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0