Tyst & Lugnt...

Slutade jobbet vid tre idag.... åkte hem och packade snabbt, fixade lite "vägamat", vattnade mina små plantor och sen bar det av mot lugnet på torpet.

På lilla vägen fram till torpet stod en skara på fem rådjur på rad och hälsade oss Välkomna! De är väldigt vackra och gulliga...sålänge de håller sig borta från trädgården! ;)

Det är samma härliga känsla när man rullar in på gårdsplanen, stänger av bilen, öppnar bildörren...och det är alldeles tyst... då går man ner i varv på en knapp sekund. Skönt!

Tog en snabb runda och kollade i trädgården (i mörkret..), av det jag kunde se så såg det jättefint ut! Gissar att jag kommer ta många fina kort de kommande dagarna. :)

Nu ska jag njuta med en kopp te och Hannu Sarenströms bok i soffan... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0