Trädgårdskurs

Började på en trädgårdskurs på Medborgarskolan igår kväll..
Hade stora förhoppningar om att det skulle kännas bra och att det skulle vara ett bra upplägg på kursen...
Men det kändes inte riktigt som jag hade hoppats...vet inte om mina föväntningar var för höga... är väl inte rätt att såga kursen redan efter en gång, men läraren verkade flummig och oförberedd och verkade inte ha så mycket erfarenhet av branchen...
återkommer om det hela...

fick läxa till nästa gång, skulle rita upp en skalenlig tomtkart....mamma mia, vet inte riktigt hur jag ska fixa d... torpet ligger 40 mil bort och jag har inga mått att gå efter över huvud taget...får väl höfta lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0