Glada Änkan



Har varit och tittat på Glada Änkan på Folkoperan idag.
Tror inte jag har varit på operett sedan jag var och såg min moster i nån uppsättning på nån teater i Borås för typ 20 år sedan. Då var det nån väldigt traditionell föreställning vill jag minnas....
Idag på Folkoperan var det allt annat än traditionellt!!
Med den klassiska storyn som grund hade Suzanne Osten svävat ut och blandat klassiskt och modernt på ett spännande sätt och skapat en annorlunda, kul och uppfriskande föreställning, väl värd att se! :)
Vill gärna uppmärksamma Sara Jangfeldt lite extra. Sara spelar Njegus,en av de ledande rollerna och gör det mycket bra!!



De spelar föreställningen fram till 3 januari -09. Gå och se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0