Buskar och träd

På kursen ikväll pratade vi om buskar och träd. Läraren visade bilder från olika parker...fick mig att drömma mig bort och fantisera om hur man skulle vilja ha det i sin egen trädgård.
På slutet av lektionen tittade vi i massa böcker som läraren hade haft med sig för att få inspiration till våra projekt när vi ska rita en egen trädgård.
Jag köpte skisspapper på Mattonbutiken på Norrlandsgatan i helgen. Skisspapper använder man för att man ska kunna göra ritningen i olika lager, så  att ritningen inte blir så 'kladdig'. Grundritningen på ett papper, träden på ett, höjdskillnader på ett, landen på ett osv...
Måste sätta mig i helgen och försöka få ritningen klar!! Har en viss förmåga att skjuta allt på framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0