Redovisning

Har varit lite snnurrigt i veckan så har inte blivit nått bloggande...

I onsdags var det sista gången på trädgårdskursen...alltså dags för redovisning av våra projekt...
Jag fick börja eftersom jag var tvungen att gå tidigare för att åka till Göteborg.
Pirrigt värre, men när jag väl kommit igång gick det som jag hade planerat.
Först visade jag orginalritningen med det som finns i verkligheten, sen blev det en tur runt i trädgården genom en blidvisning på storbilds skärm.
Efter det berättade jag om hur jag tänkte kring trädgård och vilken känsla jag ville skapa och så visade jag även några inspirationsbilder.
Sisst visade jag min färdiga ritning och förklarade hur jag hade tänkt gällande form, färg mm...
Kändes som jag fick bra respons och feedback av läraren och mina kursare. :)
Nu är det upp till er att tyda ritningen och tycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0